hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > البرز| البرز ظرفیت برگزاری جشنواره منطقه‌ای و ملی فیلم کوتاه را دارد

البرز| البرز ظرفیت برگزاری جشنواره منطقه‌ای و ملی فیلم کوتاه را دارد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: از مجموع ۹۰ اثر ارسالی به دبیرخانه جشنواره استانی فیلم کوتاه نگاه البرز ۳۰ اثر مربوط به استان‌های هم‌جوار بود که نشان از ظرفیت استان برای برگزاری جشنواره منطقه‌ای و ملی دارد.

 به گزارش رویداد امروز، ناصر مقدم در اختتامیه نخستین جشنواره فیلم کوتاه نگاه البرز افزود: یکی از راه‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی ایجاد شورونشاط اجتماعی است و برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و هنری کمک شایانی به تحقق این مهم می‌کند. او ادامه داد: امروزه آسیب‌های اجتماعی موضوعی جدی برای خانواده ها است، به‌طوری‌که از این دام در امان نیستند و آنان را ازنظر مادی و معنوی دچار زیان می‌کند. مقدم خاطرنشان کرد: جشنواره فیلم کوتاه نگاه که یکی از بخش‌های آن به آسیب‌های اجتماعی اختصاص دارد به‌نوعی یک برنامه اجتماعی است و امیدوارم با کمک سایر دستگاه‌ها شرایط مناسبی برای عرضه این تولیدات به مردم فراهم شود. او با بیان اینکه تجلیل از عوامل فیلم‌ها در جشنواره‌های فیلم کوتاه مرسوم نیست، اظهار داشت: به پیشنهاد داوران جشنواره از عوامل فیلم‌ها در بخش‌های مختلف ازجمله بازیگر مرد و زن، تدوینگر، فیلم‌بردار و نویسنده معرفی و تقدیر شدند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز با یادآوری اهمیت حوزه فرهنگ در جامعه گفت: افزون بر ۳۰ دستگاه دولتی و عمومی اعتبار مالی مربوط به حوزه فرهنگی دریافت می‌کنند، ازاین‌رو همه دستگاه‌ها باید موضوع فرهنگ را جدی بگیرند. مقدم با یادآوری اهمیت فراهم کردن زیرساخت‌های فرهنگی و هنری در همه شهرستان‌های استان خاطرنشان کرد: پردیس سینمایی اکومال مشکین دشت به همت بخش خصوصی در حال تکمیل است با افتتاح آن تا پایان تیرماه، ۹۳۱ صندلی به صندلی‌های سینمایی استان افزوده می‌شود.

او با بیان اینکه امروزه سینما، صنعتی زیان ده نیست و به سودآوری رسیده است خاطرنشان کرد: تکمیل و بهره‌برداری از تالار سیروس صابر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در کرج و سینمای ساوجبلاغ نیز در حال پیگیری است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد